Педагогічна майстерня сучасного студента-практиканта

 

1 лютого 2021 р. свою роботу розпочала педагогічна майстерня кафедри французької філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, адже перед юними, креативними, впевненими, мотивованими студентами постає завдання випробувати власні професійні сили, приміряти роль учителя французької мови у закладах середньої освіти м. Івано-Франківськ, зокрема у гімназіях № 1 і № 2, а також у загальноосвітній школі № 11.

Перша зустріч (workshop, atelier) на тему «Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання на уроках французької мови у закладах середньої загальної освіти» передбачала кілька етапів – від реєстрації та відкриття воркшопу до сесії «запитання-відповіді». З вітальним словом до студентів-практикантів звернулися декан факультету іноземних мов Н. Я. Яцків та завідувачка кафедри французької філології О. А. Бігун.

На тлі реалій сучасної освіти, продуктивного застосування у навчанні інтерактивних засобів, різноманітних додатків та онлайн-платформ студентам запропоновано майстер-клас «Підвищення ефективності навчання на уроці французької мови засобами гейміфікації». Власним досвідом, практичними порадами, результатами апробації щодо застосування ігрових методів на етапі вивчення французької мови та формуванні різного роду компететностей поділилася учитель французької мови Івано-Франківського академічного ліцею-інтернату Івано-Франківської обласної ради лауреатів (II місце) обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» (номінація «Французька мова») О. К. Дзюбінська.

Не менш цікавими та корисними на цінні поради були змістовні доповіді старшого викладача кафедри французької філології Л. В. Цюпи «Удосконалення професійної підготовки вчителів французької мови з використанням новітніх технологій дистанційного навчання», доцента кафедри французької філології, кандидата філологічних наук А. А. Біласа «Ігрові методи у викладанні французької мови у закладах середньої загальної освіти», доцента кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, кандидата педагогічних наук Н. М. Салиги «Впровадження новітніх практик у викладанні іноземних мов у школі», доцента, кандидата психологічних наук О. М. Коропецької «Застосування сучасних психологічних технологій у викладанні іноземних мов» та ін.

Студентів ознайомлено зі змістом, ключовими етапами, завданнями та метою виробничої педагогічної практики. Окрему увагу зосереджено і на правах та обов’язках учасників навчально-педагогічної практики. Педагогічна майстерність кафедри французької філології пропонує цикл відкритих педагогічно-методичних зустрічей протягом лютого-березня 2021 р.