Студентка групи Ф-41 Юлія Хоробчук взяла участь в міжуніверситетському проєкті «Atelier créatif francophone», організованого Французьким інститутом, посольством Франції та посольствами франкомовних країн в Україні з метою створення в Україні франкомовного електронного ілюстрованого журналу.
Учасники розглядали перехід від усного до письмового мовлення з точки зору отримання не тільки результату, а й задоволення: дискусія стосувалася мови як сенсорної та формальної трансформації розмислів про наші стосунки зі світом та відбувалася у формі творчих писемних майстерень за участю сучасних письменників та авторів (поетеса Лора Вескез, автор книжок для юнацтва Ерік Пессан, викладач французької мови університету Охрід (Ohrid) Жеремі Бюльдо, художник-пластик, випускник Вищої національної школи образотворчого мистецтва (м. Париж) Діого Мая), відомих своїми працями про мову, усне мовлення, його оригінальне письмове або візуальне відображення. Було застосовано практичний підхід, відтворення на практиці процесу письма.
Проєкт мав такі цілі: 1) Навчання : педагогічна мета, розмовна практика та вивчення французької мови + знайомство з літературою, мистецтвом та музичною культурою країн франкофонії; 2) Творчість: колективна розробка концепції та створення кінцевого художнього продукту (ілюстрований журнал); 3) Зустрічі: зустрічі з письменником/ обмін думками щодо літературної праці.
Завданням писемної майстерні було: заохочення до літературної творчості через спілкування з одним з сучасних письменників; проведення літературних майстерень у класі французької мови як засіб виховання мовних, міжкультурних та естетичних компетенцій; спілкування виключно іноземною мовою з дотриманням її норм; отримання задоволення від вправного використання мови; стимулювання та обмін індивідуальними творчими досягненнями, колективна динаміка
Ось деякі враження Юлії Хоробчук: «Мені випала чудова можливість взяти участь у проєкті «Atelier créatif francophone». Чесно кажучи , спочатку я думала що це буде дуже складно для мене, оскільки майстер-клас базувався на поезії, проте я переборола себе та все таки спробувала. Одразу ж після першого заняття, коли нам представили поезію та пояснили як писати вірші, я спробувала себе у ролі поетеси . Мені це дуже сподобалось , оскільки теми віршів були пов’язані з навколишнім середовищем, а саме з проблемами екології. Я вважаю , що ця тема є надзвичайно актуальною сьогодні, звичайно про неї треба говорити, а якщо це в такому форматі , то це вдвічі приємніше. Також хочу подякувати чудовим викладачам, які допомагали, підтримували і мотивували протягом усього творчого процесу, з ними будо дуже легко співпрацювати. Завдяки цьому майстер-класу я набула нових навичок , отримала цінні знання , попрактикувала мову та знайшла нових друзів.»