Стейкхолдери допомагають оптимізувати практичну складову педагогічної компетентності студентів

Нещодавно кафедра французької філології провела вебінар «Оптимізація практичної складової педагогічної компетентності майбутніх вчителів французької мови» за участі студентів і стейкхолдерів. Цікавими й актуальними порадами поділилася Ольга Дзюбінська (Івано-Франківський академічний ліцей-інтернат Івано-Франківської обласної ради), учителька французької мови, лауреатка (II місце) обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Цінні ідеї креативного практика в галузі викладання французької мови будуть спрямовані на оновлення практичного наповнення підготовки сучасного фахівця французької мови та враховані у процесі оновлення освітньої програми «Французька мова і література» загалом і освітніх компонентів зокрема.