Участь у роботі Всеукраїнського семінару «Ключові уміння «Нової Української школи»

Доцент кафедри французької філології Андрій Білас взяв участь у роботі Всеукраїнського семінару «Ключові уміння «Нової Української школи»

На запрошення Міністерства освіти і науки України доцент кафедри французької філології Андрій Білас взяв участь у роботі Всеукраїнського семінару «Ключові уміння «Нової Української школи» для методистів іноземних мов обласних інститутів післядипломної освіти педагогічних працівників, який відбувся 19-21 вересня в Одесі.

Під час засідань учасників семінару було обговорено важливість розвитку ключових умінь в умовах реформи Нової української школи та нові можливості для професійного розвитку вчителя у світі, що швидко змінюється. Було проведено творчі майстерні за участю методистів іноземних мов та представників іноземних та українських видавництв.

Урок французької мови у 4 класі на тему «Моя школа. Розклад занять», який провела Романовська І.С., вчитель французької мови Одеської спеціалізованої  школи №10 ім. Г.Т. Добровольського і Г.С. Шоніна, переможець конкурсу «Вчитель року – 2019» (номінація «Французька мова»), став основою для обговорення актуальних питань удосконалення професійної майстерності через дослідження діяльності учителя та учнів.

Андрій Білас висловив свої погляди на це питання у процесі жвавої дискусії, в якій також взяли участь: Фабріс Пето, аташе з питань культури Посольства Франції в Україні; Крючков Г.Г., професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка; В.А. Гладка, доктор філологічних наук (Чернівці); Шаленко О.П., незалежний експерт освітніх проектів, Іваніщева В.О., менеджер освітніх проектів Британської ради в Україні.

Андрій Білас взяв участь у розгляді ряд важливих тем, що торкаються викладання іноземних мов в Україні: «Професійний розвиток вчителя у світі, який швидко змінюється» (Фабіс Пето, аташе з питань культури Посольства Франції в Україні), «Пропозиції Goethe-Institut в Україні на підтримку реформи «Нова українська школа» (Балашова Світлана, Goethe-Institut в Україні), «Система професійного вдосконалення вчителів іноземних мов як компас для побудови власної траєкторії фахового розвитку» (Дроботенко Світлана, тренінговий центр  «Лінгвіст»), «Професійний розвиток вчителів іноземних мов у контексті реформування освіти» (Сорочинська Світлана, Дінтернал Ед’юкейшн) та ін.

Учасники семінару брали активну участь у панельній дискусії щодо викликів на шляху запровадження формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.